Cemil KAYA offf 20 de 20 harika başarı kardeşim bu yaa nasıl yaptın be bır kere bıle boyle başarı yakalayamadım
el kun Beyler İstifamı Veriyorum Bu Milan Adına Koyacağım Son Ss Olacak Gelen Tekliflere Açığım... Ş.Altunsu Gittikten Sonra Takımın Hali
el kun napim arkadaşlar bi türlü oynadığım takımı beğenmiyom:o bundan sonra türkiye 2. liginden,atl.madrid veya valencia ile kariyer yapmayı düşünüyorum bunda da bi terslik çıkarsa kariyer hikayemi paylaşmayacağım
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: KuRal napim arkadaşlar bi türlü oynadığım takımı beğenmiyom:o bundan sonra türkiye 2. liginden,atl.madrid veya valencia ile kariyer yapmayı düşünüyorum bunda da bi terslik çıkarsa kariyer hikayemi paylaşmayacağım bakın arkadaslar italya ligi bu yüzden cok tercih edilmemeli güzel bir takım kuruyorsan yenilgisiz gidiyorsun buda iyi bir şey degil oyundan bıktırıyor , zevk alınmasını engelliyor ( bknz: Juventus kariyerim ) ... Kardesim yeni kariyerini bekliyoruz...