Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed kardesim benim verdigim taktikle mi oynuyorsun ? ( bu arada cok iyi gidiyorsun ;) ... ) Ewt senıın verdigin taktıkle arkadasta flod yapma demıs o ne demek??? Flood;Arka Arkaya Mesaj Yazmaktır;)
zafer78 Eywallah beyler saolun bu arada chelsea ve man utd ye yenildim arsenali 2-1 yendim ligde 2. durumdayım chelseayla aynı puandayız!!!
zafer78 İşte man utd fa cuptaki maçım!! Buda ligin ikl yarısının son görünümü man utd şampiyonluğu garatilemiş gibi:D
xxx0xxx walla bu kadroyla yerin süper diebilirim helal olsn gol we asist krallıklarını atarmısın acaba?
xxx0xxx yok yha sen bi ara atarsın mrk ettimde ondan senin forvetlerinmi taşıdı acaba dedim istedin samn atarsın şaka yaptım orda istersen atmayabilirsinde yani
zafer78 İşte gol krallığı Assist krallığı Buda ligin en çok puan alan oyuncusu(maloney(aston villa);)
xxx0xxx tşk bu gabriel agbonlahor napmış öle yaw onu bende alım bare adamın istatistikleri güselmiş ne kadara almıstın sen onu acaba ?