bilmem :D lig devam ediyor falan yaz :P
ne yapmışsın sen ya :D hehe bak simdi oyuncu dizilişin çok yanlıs bence ...
GK:Thomas Sorensen
DR:Olof Mellberg
DL:Gareth Barry
DC:Zat Knight
DC:Martin Laursen
DMC:sana kalmıs çünkü bir ön liberon yok :S
MC:Emre Belözoglu
MC:Stilian Petrov
AMR:Ashley Young
AML:Harry Kewell
FC:Agbonlahor'u tavsiye ederim ama tercih sana kalmıs çünkü oldukca genis seceneklerin var ;)
evet bana kalırsa bu sekilde oynamalısın ... ( Wilfred Bouma kadro dısı kalmayı hak etmiyor bence :D )