Chelsea la fa cupta karşılaştığımız ilk maç
Buda 2. maç şansızlıktan elendim:D

Buda ligdeki evertonla maçım!!

Bana nazar deydi ligde düşüşe geçtim:(

Takım bu maçta toparladı kendini!!

Ve işte 2 starım takımımın vazgeçilmezleri
AGBONLAHOR

MALONEY

Yeni ss ler le döneceğim!!!!