Orjinal Mesajı Yazan: tommy89
Polonya milli takım olarak iyi seçim ama yayında klup takımı çalıştırırsan daha zevkli olur.Getafe'yi almanı tavsiye ederim,ben çalıştırdım çok zevkliydi ama şampiyon olmana izin vermiyolar son maçta şike yapiyler bilen biliyo:D:D:D
Saolasın Tolga.Bakalım Dünya Kupası geçsin hele ondan sonra alıcam klüp takımı:) Bilmezmiyiz kimlerin şike yaptığını:D:D:D
Moldova - Poland:

Hüsnü Özkara'nın,Polonya'nın başında bulunduğu ilk maçta rakip Moldova.Hüsnü Özkara ve oyuncuları farklı bir galibiyet almak istiyorlar.Nitekim 4-0 gibi net bir skorla maçı kazanıyorlar.Hüsnü Özkara maçtan sonra şunları söyledi:"Bu maç bizim için bir ölçü değildi,asıl sınav Çek Cumhuriyeti karşısında olmalı."
Czech Republic - Poland:

Hüsnü Özkara:"Oyuncularımı yürekten kutluyorum.Böylesine zor bir deplasmandan 3 farklı galibiyetle döndük.Asıl sevindirici olan ise maç boyunca nerdeyse hiç atak şansı yakalayamadı Çekler.Tek kale oynadığımız bir maçı sonuna kadar hakederek kazandık.Bu gruptan çıkmamız için yeterli bir sonuçtu."
Eylül Ayı Dünya Sıralaması:
