Orjinal Mesajı Yazan: mersinidmanyurdu
Çok güzel maçlar çıkarmışsın.Tebrikler kardeş
Saolasın.
Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
mert ıwanskı ıyı adam:)
Bende beğendim Iwanski'yi.İnşallah istikrarlı bir şekilde devam eder performansı Yasin:)
Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95
fabianskinin bir ss sini atarmısın abi
Önceki sayfalarda var.
Orjinal Mesajı Yazan: zafer78
ilk 15 in içine sokarsın sen bu polonyayı.Çek cumhuriyetine 3 atmak çok iyi başarı jan koller pavvel nedved gibi yıldızları var çekin
Hedefim ilk 8'in içine sokmak.Bencede güsel bir başarı,ama Koller&Nedved milli takımı bıraktı:) Yinede Baros,Cech,Rosicky vs. yıldızlara sahip.
Poland - Bulgaria:



Armenia - Poland:

2010 Dünya Kupası Elemeleri Gruplar:



Play-Off Table:

Hüsnü Özkara,Ermenistan maçından sonra sadece SRT'ye konuştu:
"Dünya Kupası'na katılmaya hak kazandığımız için çok sevinçliyim.İlk hedefimize ulaştık,şimdi sırada Dünya Kupası'nda ilk 8'e kalmak.Takımımdan çok memnunum,fakat sakatlık sorunu yaşıyoruz.Kadromuz herkesinde bildiği gibi fazla derin değil,yetenekli oyuncu sayısı az,sakatlıklarda üstüne eklenince bizim için zor oluyor.Biz herşeye rağmen bugün kazandık ve Güney Afrika'nın yolunu tuttuk.Benim gelişimle birlikte 4 resmi maç yaptık.4 maçta rakip filelere 12 gol bıraktık,kalemizi ise tamamen gole kapattık.Bence çok başarılıyız.Bekle bizi Güney Afrika Polonya geliyor!"
Ekim 2009 Dünya Sıralaması:

1)Arkadaşlar kariyerimdeki beğenmediğiniz yerleri söylerseniz,düzeltmeye çalışırım.
2)Bulgaristan maçında gördüğünüz gibi PES08'den alınmış SS var.Görsellik açısından daha güsel olur diye düşündüm.Aslında bunu daha önce Yasin Abi(Cristiano Ronaldo),Batu(FifaMen),Enes(Cesc),(Imagine),Gürhan Abi(03Gs1905) ortak kariyerlerinin sonuna doğru bunu kullanmışlardı.Yukarıda belirttiğim sebeple bazı maçlarda böyle SS koymayı planlıyorum.Ama tabiki sizin yorumlarınıza göre kullanmayadabilirim.
3)1-2 hafta içinde yeni bir sürprizim olabilir.Onunda güsel birşey olacağına eminim.