70 Yaww bişe anlamıyorum anlatın yüklleyemiyorum.neden fıfa 08 de gs tezahuratı yok yawww gs liyiz gs fb maçında fb tezahuratı bende sesi kısıp hem kendim oynuyorum hem de spiker oluyorum yamaya gerek yok türkçe spiker benim
furky44 ben kurdum kardeş harika eyvallah ayrıca direk dataya diil fifanın içine kurun o zaman olur bi de fatbhbuilder i yükleyin hade bakem:D
raslan kardeş yama süper eline sağLık ama 2011 yıLındayım, ve gazetecilerin takım hakkında yaptığı haberleri hep ing verior sadece 2010 yılına kadar herşe türkçeydi 2011 de bosuLdduu =/ yani birtek magazin haberlerinin türkçesi gittii geri kalan türkçe bi yardımın olabilirmi ?
rollingmaster Öncelikle şunu söylüyeyim; iyi bir çevirmenim diyorsun ama İngilizce'yi tam olarak Türçe'ye çevirmiyorsun. Kendine göre sallıyorsun. Ben de oyun çeviriyorum hatta FIFA 07'yi çevirmiştim ama yaptığım bir hatadan dolayı bozmuştum her şeyi... Neyse FIFA 09 çıkınca Türkçe'ye çevireceğim. Bakalım hangimizin ki iyi olacak.
enesGS23 bence çok berbat bir yama çoğu yeri sallamışsın ayrıca mevkilerde cabası bu sadece benim sana yaptığım bir eleştiridir umarım bunları dikkate alarak yaparsın yamaları...
Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: haqan_s şuan için v3 ü çıkarmayı düşünmüyorum çünkü çok az destek geliyor...Ben de hevesimi kaybettim..yanımda olanlara teşekkür ederim..iyi fifalar :) Tebrik Ediyorum Çok Güzel.Nolur Türkçe Yama V3Ü Çıkar Millet Beklio bu yamayı
SuReSuZ Orjinal Mesajı Yazan: Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: haqan_s şuan için v3 ü çıkarmayı düşünmüyorum çünkü çok az destek geliyor...Ben de hevesimi kaybettim..yanımda olanlara teşekkür ederim..iyi fifalar :) Tebrik Ediyorum Çok Güzel.Nolur Türkçe Yama V3Ü Çıkar Millet Beklio bu yamayı Hakan Çoğu Kişi Hataların Düzenlenmiş Hali V3 ü Bekliyor Birkaç Hatan Var Düzeltirsen Türkiyeni En İyi Türkçe Yaması Olur :D:D:D
aydin974 Teşekkürler Mevki isimlerini ben düzelttim default yaptım yani ingilizce çevirilerin gerçekten güzel Bıraktığın ingilizce kelimeler var Onlara dokunmadım:D
hakaneren bu tarz yamalar yükleyince yaptığım tüm değişiklikler gidiyor.bunu önlemek için ne yapmalıyım?