Turfa Orjinal Mesajı Yazan: grkm1303 Berbat olmuş oyunu mahvetti uninstall yapıyorum silinmiyor.% 100 türkçe de değil zaten maç sonrası röportajları ingilizce.oyunu sildim tekrar yüklüyorum.güvendim de indirdim.ama fos çıktı.seni kötülemek değil amacım biraz daha itinalı yaparsan sevniriz çok biliyorsan kendin yap bana laf atma
FIFACI_09 güzel de menejerlik te yönetimden gelen mesajlar bide röportaj yaptı şu şöylemi olsun die bir şey var orası eksik görsel sim dede biraz sorun var ingilizce yazılar çok bide oyuncu soyadlarıyla söyleniyor
rocco_strip bunu nasıl yükleyeceğiz?Ben indirdim ama FIFA 08 %100 Türkçe v2.0.exe ye basıyorum ama hiçbirşey açılmıyor!
Melih_Fairplay Kardeş Yaman Fena Degilmiş fakat ben Fifa 08'i hamachi üzerinden oynayan biri olarak indirmemde bi sakınca warmıdır ??? Ardakşımın Oyunu Orjinal Dil Benimkinde Senin Yama Olsa Bi Sorun Yaşarmıyız ??? Cevabını Bekliyorum Kardeş ???
ghost_murderer paylaşım için sağol fakat kurduktan sonra oyunu çalıştırdım sadece türk bayrağı çıktı ve gerisi aynı ingilizce olarak devam etti ne yapmam gerekiyor?
0umarKanoute V3 çıksa iyi olur .. türk takımlarında oynayan oyunlaırn isimleri yerine soyadları gözüküyor buda benim kafamı karıştırıyor hakan senden isteğim bu kardeş .. şimdiden tşk
ultura_aslan02 eline sağlıkta delirecme vallha bi dosyayı indiremedim rapid sharede karakterle jutuya sımıyo upload.com da araya reklam giriyo kanıyo indiremedim
atabey77 Orjinal Mesajı Yazan: rocco_strip bunu nasıl yükleyeceğiz?Ben indirdim ama FIFA 08 %100 Türkçe v2.0.exe ye basıyorum ama hiçbirşey açılmıyor! aynı sorunu bende yaşamaktayım yardım lütfen