Yav En Azından Emeğine Saygınız Olsun...
Adam Yinede Denemiş Çalışmış Sizler Yapın Sizleri Görelim O Cümleleri Nasıl Çevirdiğinizi
Adamın İngilizcesi Pek İyi Değildi Ama Yinede SİZLER İÇN Uğraştı Yinede Bi SAYGI Olsun
Tamam Eksikler Çok Adam Baya Hata Yapmış Ayrıca Açıkllamış;
İngilizcem İyi Değildi Ve İsttek Te Yok v3 ÇIKMAYACAK FIFA09 da Çok Daha İyi Bir Şekilde Çıkaracağım Diye
Tamam Artık Kesin..