Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
bence çok güzel bir anlaşma yapmışsın bu sayede TSL oyuncularını takımına getirebilirsin kayseriden
Evet aslında ençok para vereni seçtim zaten.Kocaelispor ve Trabzon vardı ama altyapılarını ve paralarını kalitesiz buldum.Neyse birkaç tsl isteyelim onlardan devre arasında hem herşey bedava
evet ya nsıl istedin bide istediğin futbolcuyu kayseriden nası alıcan
Board room seçeneğine giriyorsun ya da yönetim odası sol altta istek bölümü var ordan kardeş kulüp istiyorsun