OziLy Oh be f taktiğimde gerçek taktiğimi buldum ve bu sezon 2.defa 2 golün üstüne çıktım:D Bu arada karabükspor,'a imkansız diyorlardı.En önemli iddacılara ise Etimesgut Çankırı ve Adana diyorlardı:D İşte f taktik.Tamamen kendi yapımımdır
Ali GEMICI valla kardesim sen olur diyorsan olur benim tanıdıgım oyuncular degil ve özelliklerinide bilmiyorum dogal olarak ;) ...
OziLy Son maç 3-0 bitti.2.kırmızı ile 1. kırmızı aynı anda çıktı.Nedenini anlamadım.Herhalde diğeri 1.ye itiraz etti.Neyse sonuçlara şöyle bir bakın ligin allak bullak olduğunu göreceksiniz.Şampiyonluğun 3 büyük güçlü adayı 3-0 - 3-0 ve 4-0 yenildi:d.Kırıkkalespor 2.liğe yükseldi
Cemil KAYA gol yollarında sorunun olmaz belki ana defansın onu çok boş orta sahadakı adamını geri koşan bır adam olarak degerlendırebılırsın
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ Sağol cemil abi o geriye çekiceğim adamda tam o bölgenin adamı:D ne demek kardeşim karıyerler yorumlarla guzelleşir fikrimizi soylememız lazım
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ cemil abiye dioduk kendi başlığımız uzun oldu:D eheheheh :D