OziLy evet arkadaşlar yepyeni transferimiz ronaldinho sezon sonunda bizimle:D.Hem de çok ucuz 100 ykr haftalık maaş 1 ytl fiyat:D:D:D:D:D(editörden değil rüyalardan:D)))
OziLy pardon a grubununkini koymuşum:d.Seçeneklerden basınca direk a geliyor:D:D:d hemen düzeltiyorum.Bu arada Ali Abi sende koymuşsun avatar:D
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ pardon a grubununkini koymuşum:d.Seçeneklerden basınca direk a geliyor:D:D:d hemen düzeltiyorum hehe ok bakıyorum lidersin ;) ... hadi tsl seni bekliyor ... ( gerçi birkac senen daha var ama )