
İşte maç ve 1.2.3. ve 4. ile aramdaki 2 puan farkı.Bu arada şekerspor'u zor yendim çünkü kesin kazanır diyerlardı rakibe.Golü attıktan sonra hemen defans taktik yaptım.

Tartışmalıymış peeee!!Penaltı da değildi zaten ama gördük penaltıyı ki zaten atamadınız:D
İşte yeni sezon taktik;(için tşkler eren&muhammet ve tss_hami

Bu arada ilk taktik generalx'in kullandığıyla aynı taktikmiş