Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
güzel galibiyet tebrikler ;)
Sağol işte final maçı

Maç anlatımı;
(dk7)Maç yeni başlamıştı içeriye gittim bi baktım gol olmuş tribünden peker açıkalın herkese gaffur picaması dağıtıyordu.
(dk17)2-0 oldu içimden küfür ettim
(dk56)2-1 olmuştu havaya uçtum
(dk59)3-1 olmuştu sevincim kursağımda kaldı.Bu golden sonra 3bek+2 kanat 1 orta saha 2 stoper ve 2 forvet olan oyunumu 1 bek+2 kanat 1 orta saha 2 stoper 4 forvet yaptım
(dk70)3-2 yaptı ilhan harika golle uçtum
(dk75)3-3 oldu harika bir goldü erol bulut için 30 metreden mükkemmel frikik attı.Golden sonra oyunumu 9 defans+1 forvet yaptım
Penaltılarla yendim