Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
yukselme gurubunda başarılar ozan bırde statu gereği 5 gurubun liderleri ve en ıyı puanı atlamış 2. yukselme gurubuna çıkıyor
Ama 30 puan alan 2.çıktı gruptan.38 ve 31 puan alan 2.de vardı
Orjinal Mesajı Yazan: ozzymanbornok 10 takım var ikişer takım çıkacak ama ss'deki hafta 17. hafta görünüyor maç sayılarından 18 hafta olmalı lig Sen erken garantilemişsin.
Doğru ya lan ben bu haftayı son hafta zannediyordum
Orjinal Mesajı Yazan: okdkfbbaşarılar bende kirşehirsporla başırılı olacam inşallah
Bence kötü seçmişsin biraz takımı çünkü yeni kırşehirspor bizim grupta sonuncu oldu
İşte lig bitti

Ve hazırlık maçlarım çok para alıyorum sizce nasıl?
