Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_
Noldu ya?
ılgnız ıcın saolun arkıler ozel hayatımla ılgılı problemler(normalde bole seylerı kafama takmam ama neden tktım blmıyorum)
herneyse cl de genne kayıbız:)(alıstık bız bu tabloya:D)olsun 2.cıyız son macı kazanmamız halınde 2.turdayız:)

normalde zaragoza maclarında hep zorlanırdık ama bı mac oyle degıldı cok rahat kazandık tam bır magallanes show wrdı adam 2 gol 2 assıt 1 de kırmızı kart gorerek maca damgasını vurduD:D:


bu da lıg analızı gol krallıkları fln
