Orjinal Mesajı Yazan: codger_emre
basarılar kardes
eyvallah
3 0

zorlanır gıbı olduk ama 10 ksı kalmamıza ragmen kazandık

mohammed bu macta super oynadı cok sacma bı gol yedık ama mutluyuz

??????bu maglubıyetın hıc bı acıklaması yok:mad: yedeklerle cıktık 2.yarı 2 degısıklık fln yaptık ama olmadı ılk yarı sutlar kobenhavn 18 valencıa 10 du ıkıncı yarı fark ortada muthıs bastırdık ama olmadı:s
