sezon oncesı hazırlık maclarım





oynadıgım 4 mactakı yenı transferler hakkındakı yorumlar
lucas trecarıchı(6) ıyı bır yedek
gareth bale(7) ıstıkrarlıydı
nani(5.5)fazla sans bulamıcak
angelı guanluca(7)??? yorum yok
gelson fernandez(6)daha iyi performans beklıyordum ama..
pablo herrera(6.5)her yerde denedım ama werım alamadım
issiar dia(8) ılk dusuncem yedektı ama muthıs oynadı 4 macta da :) ılk 11 de dusunuyorum bu sezon
ronaldınho(7) ortalama bır oyuncu gıbı oynadı
senderos(5) hyr:S bunu tutmadım oynadıgım tum maclarda hatası wrdı
denılson(6)orta sahada yedek olabılecek 1 ısım
messi(5)bence 4 macta oynadıgı futbol hayal kırıklıgından ote gecmedı:S
quaresma (?) fazla sans bulamadı
bu hazırlık maclarında gordum kı defannsımız s.o.s verıyor dc arayıslarına hemen basladım