beleşe alındı kıraya yollanacak

beleşe aldık

beleş

gereksız bı transfer oldu neyse ydkte bklıcek artık:)

bence super bı transfer bu da beleş:)

belese alındı


bu da guzel bu da beleş:)

issiar dia cok bahsettıler ılk defa calısıcam ...

ooo ronaldınho o da beles bu sezon t.d ondan cok sey bklıyorr

saglam bı adam beles o da

hmmm bu da ıı (beles)

bu adam ıtalya da yılın genc ı secıldı bunu 9 50 ye aldık

oooo messı hıc kuskusuz sılva-messi-ronaldınho 3lusu cok can yakacak 71 e kadromuza kattık


quaresma :)

