Orjinal Mesajı Yazan: tommy89
Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
Valencia'yı bu kadar iyi yerlere getirmen sevindirici... Kim demiş biz Koeman'dan kötüyüz diye :D
saolasın mokoena koeman a yol vermelerı lazım artık yapamyo:)
Aynen katılıyorum :)
keske elımızden bıse gelse yahu ama ne kadar konussak nafıle:) neyse karıyere donelım
kral kupasında ust turdayız
1.mac

2.mac

sok sok sok lıgdekı ılk maglubıyetımızı de aldık:mad:

transferler (alayını messınaya yolladık:) napım 1.lıgde oynayan tek kardes klup o:))
