:) transfer degıldı o :) takımdakı onemlı oyuncuların ss ını koydum:)
Orjinal Mesajı Yazan: enver133
tekrardan basarılar
eyw
Orjinal Mesajı Yazan: qkhAn23
iyi oyuncular çıkmış valla başarılar..
bunlar bışey degıl muthıs adamlar var ya fb de fln
Orjinal Mesajı Yazan: Y_I_G_I_T
tebrikler :)
saol
Orjinal Mesajı Yazan: xxx0xxx
çok iiii türk oyuncuları çıkmış seni tbrk ederim bence onların yerine yabancı alma milli takım gelişsin bide antiremanları nasıl yapıon antranör alıonmu?
saol ybncı almadım ztn turklere guvencım tam:)
işte bu sezon yaptıgım transferler

ben goreve gelmeden yapılan bır transfer

tkmda bır amc eksıklıgı vardı

:D bız nereye i.kaş oraya valencııadan ayrılmamla adamı serbest bırakmıslar:D





şahsen spr bı transfer cok yrrlı oluucak

bu da mthıs bı tranfler

sagın alternatıfı

:) t.s nın en yaslı oyuncusu:)klup tarıhıne gectı


wederson transferın son gununde kdromuza kttık:) stlık lıstesındeydı


transfer donemınde ıstedıgım oyuncuları kadroma kattım ama bı oyuncu wrdı kı.... abı fener e uyuz oldm:) adamlar elımden aldı resmen oyuncuyu ya
bu da ılk lıg macım rahat kazandık
