Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
walla o kadar iyi futbolcular nasıl serbest geldi anlamadım:S
genç sezona baktınmı acaba veya bılıoymusun sozleşmesı bıten adamları ımza attır dıye bı secenek var ???
snn ıddana gore her takıma gırdım ben sonra butun oyuncuları beleşe aldım dımı??
ya yasin lütfen takma böyle şeyleri insanın şevkini kırıyorlar bırak ne derlerse desinler ya onlara hicbir şeyi kanıtlamak zorunda D-E-G-İ-L-S-İ-N !!!