Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
Bravo kardesim tekrar tekrar tebrikler ...
Röportaj:
1-Yeni sezonda takımda kalacak mısınız ?
2-Eger kalacaksan kimleri almayı düsünüyorsunuz?
3-Valencia ile bir türlü CL'de şansı tutturamadıgın icin üzgünmüsünüz ?
1-kararımı ılerleyen gunlerde basın toplantısıyla acıklayacagım
2-1.ncı soruyla alakalı oldugunu ıcın cvbı vermıyorum
3-evet bıraz uzgunluk var tabi.Ama bu futbol:) ne zaman nerede ne olacagı bellı olmuyor
bırazdan sezon degerlendırmesı......