Orjinal Mesajı Yazan: zafer78
süper gidiosun kardes o genç yeteneklerde neymıs öle:D:D:D
saol kardeş karıyerde yenı yuzler gormek sevındırıcı:)
Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy
Yasin Hem İspanyayla,Hemde Valenciayla Çok İyi Gidiyosun Devamı Gelir İnş;) UEFA'yı Alamazsan Sana Bikiniyi Giydiririz Haberin Olsun:D:D
inş. ok her turlu alamassak gıyerız:D:D:D:D
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
yasin ispanya ile 6 da 5 yapmışsın bu arada real e takma kafanı biz ispanya değil uefa şampiyonluğu bekliyoruz senden
abi ztn real e pek fazla takmıyorum uefa yı herkez bklıo bzde btn herkesın ınancını bosa cıkarmamaya calsııcaz
Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95
uefa çok kolay rakip olarak bir inter var diğerleri kolay zaten bu arada Ronaldinho mütiş frikik kullanıyo frikikleri ona kullandır
ona kullandırıyorum da sonucu alamadım pek:P
Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami
II Ahmet Çakar vakası olmasın:DMutlaka Uefa'yı bekliyoruz:D
olmazzz.mrk etme bız delıkanlı adamız!!!! uefa yı alıcaz
Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
tebrikler kardesim her alanda kupa hedefine tam gaz devamm ;)
saol alı:)
Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_
önemli değildi bence ve euro 2016 değil mi o:D.Nerde yapılıyormuş?
iskocya ve galler de yapılacak
Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17
real yenilgisi kötü olmuş
onemlı degıl 2 mac eksıgımle 11 puan ondeyım pek fazla sorun olmaz:)
bu mac deneme macıydı kadroya 7 yenı oyuncu cagırdım hpsını ılk 11 de baslattım:) sonuc:1 0 yenıldık(stadın adı da bayagı kısaymıs:D)

reina nın yuzunden olanlara bak yaa:)ramırezle kapıstık:D:D

:mad: :mad: TESEKKURLER


mac sonu yapılan basın toplantsında konusan t.d. silva ve marcelo ya yaptıgı hatalardan dolayı teskkuru bır borc bildigini soyledı
(sılva nın pen. yaptrdıktan sonra 2.goldede kaptrdıgı toptada golun yenıldıgını belırten otorıteler,marcelo nunda bu sezon yptgı 3 pen. oldugunu dıkkatını cekerek, t.d. gozunden dustugunu belırttı)