Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_
niçin?
istedıgım zevkı alamadım desem acıklayıcı olur
Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
Amaaan iyi yapmışsın bence Almanya'ya git :D :D
üzgünum alı almana secılı degıl
iştee yenı takımım amacım brescıa yı lıgde tutmak:P

işte kdromuzz

zorlanıcaz lıgde ıyı oyunculara sahıp degılız ama lıgde kalacagız bı dahakı sezon ıyı transferle takımı avrupaya oynatacagızzz bu arada transfer butcem ''0''

en onemlı dıyebılecegımız tek ısım:)
