cr_7_fb_33 ya saraçoğlu resminde reklam panolarının orası sarı lacivert değil bide bişeyler yazyo ama güzeller
tegmen_ugur Orjinal Mesajı Yazan: darkmute Malesef belki çok kısa sürede çıkabilir belki uzayabilir ama seyirci eklemeyi çözebilirsem kısa sürede çıkacak... E...Yani , pes 2008 de ki seyirciler o stadlarda olmazsa mal gibi olur. Alexander seyirci eklemeyi bulsun hele bi. Şimdiden çok güzel olacağına inanıyorum.
Legend_Ghost_2307 güzel çalışmalar ama değişik geldi bana..:S gkan bi stad yapmıştı samiyen gerçekteki gibiydi ben o şekil pes 2008 e aktarılıyo sanıyodum..:S gerçekçi değil fazla ama yinede çok çok güzel stadLar..ellerine sağlık gayet güzel stadların ama ;)
Darkmute Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r Veeee KADIKOYE CİM EKLEDİM ARKADAŞLAR Gfb_3M1r bu şükrü saraçoğlu stadyumundaki çimler mükemmel. Link verir misin ?
uurture Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r şuan sevilla macı na bakıcam maca dogru bitince veririm Emir attığıma pişman etme beni sadece görmen açısıyla attım sana ...
uurture **Seyirci eklemeyi buldum fakat low oynuyan arkadaşlar kusura bakmasın seyircili oynayamıcaklar sadece kenardaki siyahlık sorunu kaldı onuda araştırıyorum yeni ss'ler yakında burada olucak...** **3 büyükler için özel taraftar yapıcak olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim..**
cr_7_fb_33 olsun kardeş saraçoğlu olsunda bide bişey dicem kitserver son çıkacak sürümünde pes 6 daki gibi stad eklenecek mii?
uurture Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r ugur ben sadece cimleri atıcam dedim Ben yanlış anladım o zaman pardon.. Not: Pacth halinde çıkartacağım ve içinde tüm stadlar yeniden ele alınacak ve yeni stadlar eklenecektir yeni eklenecek stadları belirleyince burada belirteceğim...