Orjinal Mesajı Yazan: Alexander
Görüntü seviyem Low olduğu için kalitesiz resimler biraz...



ALEXANDER bu verdiğim işene yaramadı herhalde :(
******************************PES 2008 SEYİRCİLİ STADYUM*********************EMIRATES******************
Seyircinin nasıl eklendiğini görmek için bunu stad yapımcıları indirip içeriğine baksa ii olur.İnşaallah işe yararda
tsl stadlarına kavuşuruz.
İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ
STADDAN GÖRÜNÜM :
çarpı işaretine tıkla.