Orjinal Mesajı Yazan: soccerdelisi
Usta süper olmuş Fifa 08'e aktarabilirmisin bu çalışmaları :s
Fifa'ya aktarmak için elimde döküman yok ama Fifa bölümünde ilgilenen arkadaşlar var onlardan rica'da bulunabilirsin.
Esas konuya gelirsek yandaki siyahlık sorunu çözüldü seyirci çözüldü ama blender'da biraz sorunlar yaşıyorum onuda kısa zamanda çözücem inşallah en kötüsü'de Pes Stadium Studio sorun veriyo sil yükle fayda etmedi ya internet cafe'de çevircez yada bir arkadaşımız yardımcı olucak...