Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_
arkadaşlar bişi sorucam fmde almanya milli takımındaki hiçbir oyuncunun takımı yok ve tüm oyuncuların güçleri - böyle
FM'de Alman milli takımı (FIFA denilen oyunun suçu) Japonya Ligi ve Milli Takımı (KONAMİ şirketinin suçu) fake yapılmış durumda lisanslamadan dolayı fakat Oyuna başlamadan önce
8.0.0 için: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\db\800\lnc\all
8.0.1 için: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\updates\update-801\db\801\lnc\all
8.0.2 için: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\updates\update-802\db\802\lnc\all
altındaki tüm dosyaları silerseniz. Oyunda Almanya milli takımını Japonya Milli takımını. Oliver Kahn'ı kurtarabilir. O takımları yönetebilirsiniz.
Bu değişim oyununuza hiçbirşey kaybettirmeyecek. Aksine kazandıracak. Üstelik Almanya milli takımına çağrılan oyuncularınızın moralleri düzelecek. Alman takımlarının Uyduruk avrupa takımlarına elenmeleri önlenecek. Ve Alman genç oyuncular gelişecektir.
Bu dosyaları silmek save dosyalarındaki oyunlarınızda etki yaratmaz. Ama bundan sonraki Tüm oyunlarınızın hayatı kurtulur :)
