
-------BASIN TOPLANTISI---------
Ozan Tanıl bu maçın berabere bitmesinden dolayı üzgün olduğunu söyledi.Kaçırdıkları penaltı içinde zaten penaltıyı iyi oyuncular kaçırır yorumunu yaptı.Ayrıca tümer sakatlığından sonra 10 kişi kalmalarının suçlusunun kendisi olduğunu söyledi(3 oyuncu değişikliği)