OziLy Arkadaşlar kariyerimi size ss'li anlatacam.İşte başlıyoruz Fb 1.sezon; Fenerbahçe'de ipler iyice gerildi.Yönetim zico ile devam etmek istiyor ama zico'yu almak isteyen 5 klup daha var.Hangisi kazanacak; Japonya mı? Santos mu? Duisburg mu? Charlton mu? Herta mı? Zico yaptığı basın toplantısında fenerden gitmek istediğini söyledi.Oyuncular ondan mutsuz.Yönetim iki arada bir derede kaldı.Ve o olay çok geçmeden gerçekleşti yönetim zico'nun sözleşmesini karşılıklı olarak fesh etti. VE KAFALARDA AYNI SORU:YENİ PATRON KİM? Aziz Yıldırım yeni patron'un kim olduğunu sonunda açıkladı.Açıklama bitince herkesin şaşırdığını gören yıldırım şöyle dedi: Gençler büyük işler başarır.Çünkü yeni patron olarak ozan tanıl seçilmişti. OZAN TANIL KİMDİR? 11.01.1977 tarihinde doğan ozan tanıl bir aralar 2.lig'de futbolculuk yapmıştır.Bunun yarısıra ingiltere premier liginde sadece 1 maç şans bulduğu Nothingam Forest'te oynadı.Futbolcuk kariyeri pek parlak olmayan ozan tanıl geçen sene amatör bir kulubü 7 golluk maç ortalaması ile Tff 3.lige çıkarmıştır. Evet arkadaşlar konu kapatıldığı için yeniden açtım
OziLy İşte son maçlar; İyi maçtı deplasmandı beraberliği bile belki zor aldım. Dev derbi benim fener'in Bursa'dan liderliği süper bir şekilde aldım Elazığ'a bu skor mu?:(:( Cl;(milan sayemde gruptan çıkamadı) TSL;
OziLy Bu arada pek dev olmasa da 23 500 ml verdiğim gana'lı yıldız fener'de MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
CRNL ahh be bilgisayarımda FM yüklü olacaktiki şimdi:) . Böyle kariyer konularını gördükçe içim gidiyor:)
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: CRNL ahh be bilgisayarımda FM yüklü olacaktiki şimdi:) . Böyle kariyer konularını gördükçe içim gidiyor:) ilk başta bende böyle diyodum benim fm sevgimde ottomanla(tarık abi)ile başladı bakıyom bakıyom dayanamadım gittim sonunda oyunu aldım ne yapayım
OziLy İşte devre arasındaki fortis türkiye kupası formu; Bu arada doktor Mehmet Yalçın ve Serdar (Soyadını unuttum:D)'dan kötü haber.Çünkü Gürhan Gürsoy 6 AY yok.Offff:mad: