Sevgili Yasin,
Yama çok güzel, gerçekten çok iyi olmuş.
Fakat, oyunu açtığımda, oyun tam ekran modunda çalışmıyor ve yamayı yükledikten sonra oyun oynarken (ASY dışında herhangi bir stadyumda da) oyun donuyor. Bu sorunları giderebilmem için yardımcı olur musunuz?