Bugüne kadar yapılmış en güzel pes2008 Ali Sami Yen Stadı...uzun süredir bu stadı kullanıyorum maçlarda.ama şükrü saraçoğlu stadı war bi tane.süper bir stad.yapanı bilmiyorum ama gerçekten pes2008 in kendi stadlarından bile kat kat güzel.Pes 6 da bi inönü stadı wardı oda 3D olarak harikaydı...ali sami yen stadıda onlaraa benzer güzellikte yapılsa keşke.hiç göremedik öle bi yama.renkler üstünde biraz çalşılsa reklam panoları yenilense we yedek kulübesi yapılsa stada başka bişey yapmaya gerek yok bence.ellerinize sağlık yasin kardeşim...