Yasin abi stad gerçekten birebir aynısı olmuş büyük emek harcamışsın ellerine sağlık ben mediumda normal stadlarda(oyunun kendi stadları) rahat oynanıyor ama Alisamiyen de biraz kasıyor buna bi çözüm varmı acaba ?
edit:Kitserver versiyonunu indirdim düzeldi artık :)