gelecekse tüm acılar biz hazırız senden gelsin
maçın 2. yarısının izleyememekten dolayı sopcast ve yönetimine bir ton küfür etsemde dk 90da gelen golle havalara uçtuk.hakeme Allah'tan en kötü dileklerimi iletiyorum.fenerlilere 28. defa geçmiş olsun.
bu bi kışkırtma değil 28 mi oldu 29mu? soruyorum cidden