Valla Hakem her pozisyonda haklıydı ucuz sarı kart gösterme falan yok bence. ha şöyle bişey var bazı pozisyonlarda göstermese de olurdu. ama kimse niye gösterdin diye laf yapamayaz bana göre.
Lugano gibi bi oyuncumuz oldugundan tiksiniyorum iğrenç bi adam böyle fenerbahçeli olmaz ya nedir bu ya daha sarı gördüğü an dedim kırmızıyı alır diye ama bari pozisyon keserken gör dimi hakemin yanında hakemle nasıl dalga geçersin sen !! nasıl bi adamsın nasıl bi insansın yazık yemin ediyorum. FB inanılmaz güzel mücadele etti neredeyse 80 dakka orta saha oyuncumuz olmadan oynadık lugano sayesinde lanet olsun ya yemin ediyorum gelsin gs aynı şekilde son dakka da gol atsın elesin ama böyle çirkef bi oyuncu yüzünden yenilmeyelim ya gerçekten ne yazcagımı bilmiyorum en kötü durum gidip kendi oyuncum yüzünden ben bu siniri bu acıyı çekiyorum of ya sinirden ağlıcam şimdi. gerçekten biz bunu bu sefer haketmemiştik. lanet olsun bi kez daha :mad: