Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Orjinal Mesajı Yazan: cracks
bırak bu ayakları gürhan abi sende ya maça yorum yap.:D
sinirden gülüyorum cidden
Maç için sıcağı sıcağına yorum yapmayacağım bundan sonra derbi maçlarında.Yarın elimden geldiğince detaylı bir analiz yaparım.. :)
Bu arada maçı internetten izlemek için başvurmanız gereken adres burası değil gençler.İllegal paylaşım yaptırmayın kimseye.Cezası 15günden başlıyor çünkü..
onu bırak ta Allah'tan konuyu ben açmamışım değil mi Gürhan abi :D
bu arada 2.yarının ilk saniyelerinde Deivid, hakeme yapığı kart hareketinden dolayı sarı kart gördü...