hakem maçı katletmiştir.sahada oyun yok oynatmıyo adam
kaleci ile karşı karşıya kaldık maçı bitirdi.lanet olsun böyle yönetime
lugano'nun 2 kartıda haklıydı.ama çok gereksiz faul çalıyor omuz omuza pozisyona bile faul veren hakemin hakemliğinden şüphe ederim.bırak cüneyt bırak Allah aşkına