arkadaşlar pes ve fifa arasındaki farklar dağlar kadar
-pes tam bir simülasyon olmuş ama fifa sinematiklerden kurtulamayan bir arcede oyunu olmuş
-peste top salınımı serbest iken fifada sanki top futbolcunun ayağına yapışıyor ölede kalacak gibi
-peste gol sonrası,fauller,kaleci vuruşları daha gerçekçiyken fifada gol atıyorsun adam yukarı koşuyo dannn sinematik giriyor bir bakmışsın adam yerinde seviniyor
-pes 5-6 lig olmasına rağmen 1 hafta sonra düzelme yaması ve diğer takımlarda lisanslı hale geliyor fifa ise her yıl 3 lig ekliyor ama zevk vermiyor
-bu arada birde bomba bu sene pes2009 da championlar ligi moduda olacak buda bir +
-fifanın 2009 videolarını izlediğimde yine aynı yolda oldukları görülüyor yani sıfıra sıfır elde var sıfır çünkü bakıyorsun aynı olaylar ondada var 2008 versiyonundada var
-pes bu sene 20-25 tane stadyum ekliyecek başta wambley stadı(ingiltere) fifaya bakıyorsun yaptığı stadlarda ne bir pankart ne de bayrak var rakip taraftarlar ev sahibi taraftar aynı tribünde ve herşeyi alkışlıyorlar
-fifa 2009 da birşey daha var stattaki taraftarlar kapkaranlık sadece kafaları gözüküyor sizce iyimi olmuş bu ambiyans yok olmuş
-peste kupa seremonisi yapılırken fifada es geçilmiş
-ayrıca pes2008 teki kupa sermonisinde oyuncularla sevinen oley oley nidaları atan taraftarlar size ne kadar gerçekçi geliyor.
not:bu ayki level dergisinin incelemiş olduğu pes2009 10 üzerinde 9.7 almış adamlar eylül sayısını pes ayırmışlar onlarda anlamışlar gerçeği :D
bu arada pescilerde fazla lig yok diye üzülmesinler bir bilgi daha arjantinde yaşayan bir grup programcı beraber pese lig ekleme programı üzerinde çalışıyorlar hatta bu programın resimleri benim açtığım konuda bulabirisiniz(teamserver-leagueserver) demo versiyonunda 20 lig olacakmış tam versiyonunu siz düşünün bunu pes2008 düşünmüşler ve çalışmaları seri halde devam ediyor bu program büyük ihtimalle pes2009ada uyumlu olacaktır dosya sistemi aynı olduğu için buda ayrı bir not
daha bir çok şey sayarım ama yazık fifa alacaklara acıyorum boşa giden paralarına
fifa05+fifa06+fifa07+fifa08=toplasan bi pes06 yapmazlar
teamserver resimleri
ENGLAND DIV 1 AND DIV2
FRANCE DIV 1 AND DIV2
SPAIN DIV 1 AND DIV2
GERMANY DIV 1 AND DIV2
SCOTLAND DIV 1 AND DIV2
HOLLAND DIV 1 AND DIV2
ITALY DIV 1 AND DIV2
PORTUGAL DIV 1 AND DIV2
ARGENTINA DIV 1 AND DIV2
bunlarda ilk resimler
MAIN MENU
http://img148.imageshack.us/my.php?i...6138751ys7.jpg
SELECT SIDE
http://img396.imageshack.us/my.php?i...8335618ll9.jpg
SELECT TEAM AND KITS (with kits preview!!!)
http://img148.imageshack.us/my.php?i...0211831kk2.jpg
menü resimleri değişebilirmiş