ReBeLiOuS_bLuE yav valla yasık hala fifa dienlere anlamıom arkadaş fifanın neresi güsel pes adeta bize futbol simülatörü yapıyo veriyo alın futbol oynayın die
korsan_65 umalım çok güzel bişey olsun...merakla bekliyoruz... http://soccercenter.net/forum/konu/111218/GALATASARAY-Super-Patch-2008-2009-HERSEY-FULL.-
HARUN_ANIL_94 haklısınız arkadaşlar pes fifaya 1000 basar ama fifa da kötü bir oyun değil ama ea gerçekten bir şey yapması lazım yoksa pes tek bir oyun olup çıkacak
tcan 1.Tek oyun olduğunu gördük daha Türkiye Ligi yok. 2.PES Next-Gen mi ? 3.PES'de FIFA'daki kadar lig ve takım var mı ? 4.PES'i seviyor ve destekliyor olabilirsiniz, ama FIFA oynayan kişilere laf yapmayın...
murathas07 Orjinal Mesajı Yazan: taskmgr 1.Tek oyun olduğunu gördük daha Türkiye Ligi yok. 2.PES Next-Gen mi ? 3.PES'de FIFA'daki kadar lig ve takım var mı ? 4.PES'i seviyor ve destekliyor olabilirsiniz, ama FIFA oynayan kişilere laf yapmayın... yaw arkadasım sen fıfada butun ulkelerın lıglerı oldugunu soyluyorsun ama hıc dusundunmu fıfanın hangı ulke malı oldugunu avrupa bıle anladı artık fıfada ıs olmadıgını şampıyonlar lıgını fıfadan alıp lısansını konamı fırmasına verdı pekı hıc dusundunmu bu pes2008de nıye dıger ulkelerın lıglerı yok adamlar hangı ulkelerden para kazanıyorsa o ulkenın lıgını koyarken fıfa oyun bır işe yaramıyor barı butun ulkelerın lıglerını koyalımda uc beş bırsey kazanırız mantıgıyla hareket edıyor konamının boyle bır sey yapmasına gerek yok cunku bılıyorlar oyunlarının bır sekılde satılacagını sende artık fıfayı savunmayı bırakman lazım ;)
tcan FIFA'yı savunmuyorum. Tartışma konusu açmak da istemiyorum. Sadece FIFA oynayan kişilere laf yapmayın diyorum. Kendiniz PES'i oynayın FIFA'cılara karışmayın :)
budaklar bence bu pes aynı şekilde grafikleri zorlayıp olağandışı futbol koyarsa önemli bir kitle kaybeder çünkü fifa canlanmaya başladı.
tunahan93 YAHU BÖLÜNMEYE NE KADAR MÜSAİTİZ. ONCU-BUNCU ,SAĞCI-SOLCU VE ŞİMDİ DE PESÇİ FİFACI MI . O ZAMAN SCN YÖNETİMİ DARBE YAPSIN. BÜYÜK HARFLE YAZDIM BENİ DE BAŞKA Bİ SİTEYE SÜRGÜNE YOLLASIN :D :D
tcan Yok abi PES'i sevip FIFA'yı sevmeyenler olabilir bu cok normal. Aynı şekilde FIFA'yı sevip PES'i de sevmeyenler var. Bunun siyasetle ilgisi yok ki :D
emreb16 fifanın geleceği 09 a bağlı eğer aynı şeylerse biter ama gelişme varsa oynanışta ki sitede öle dio değişti faln dio.ama yani bende pesçiyim ama fifayıda oynuyorum yani ama pesten daha çok keyf alıyorum ayrıca ş.ligi lisansını pes almışsa daha güsel olur
Darkmute **Tek isteğim gökhan gönül, semih, uğur boral ,alex bunların özelliklerinin doğru düzgün olması. Bu oyuncuların bazısının euro 2008de, hepsinin şampiyonlar liginde yaptıkları belli. Bu senede oyunda hepsinin yetenekleri aynı olursa konami'ye diyecek hiç bi şey yok yani ne diyim.**
BERoKoNy yha bu adamların suratlarını hepsini qercek yapsalar.isterse 3 dvd olsn yine razıym qider alırım.15 ytl ye korsanını:D
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: DaRKMUTe Tek isteğim gökhan gönül, semih, uğur boral ,alex bunların özelliklerinin doğru düzgün olması. Bu oyuncuların bazısının euro 2008de, hepsinin şampiyonlar liginde yaptıkları belli. Bu senede oyunda hepsinin yetenekleri aynı olursa konami'ye diyecek hiç bi şey yok yani ne diyim. gökhan gönül ,semih ,uğur boral ßunlara zaten gerekli özellik eklenirde :) alex için daha ne istiyoruz..adamı gayet iyi yapmıslar..ßen bi fenerli olarak rahatım yeter alexe o özellikler :):):)
can_devil_man Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy yha bu adamların suratlarını hepsini qercek yapsalar.isterse 3 dvd olsn yine razıym qider alırım.15 ytl ye korsanını:D zaten o yüzdeb hepsine face yapamıolar
ozan87 Bence fifa ile pes birleşsin pesin grafikleri olsun fifanın veri tabanı daha gelişmiş yani fifadaki ligler olsun bea pro geliştirilsin 2020 ye kadar oynansın,masterlig daha gelişsin.Şampiyonlar ligi Uefa gibi kupaların lisansları alınsın.Birde pes ve fifa managerde birleşsin hatta birazdan fm den katıp piyasaya sürülsün.(Keşke böyle birşey yapsalar ne kadar manyak olurdu :rolleyes: )
hangmaneagle Orjinal Mesajı Yazan: ozan87 Bence fifa ile pes birleşsin pesin grafikleri olsun fifanın veri tabanı daha gelişmiş yani fifadaki ligler olsun bea pro geliştirilsin 2020 ye kadar oynansın,masterlig daha gelişsin.Şampiyonlar ligi Uefa gibi kupaların lisansları alınsın.Birde pes ve fifa managerde birleşsin hatta birazdan fm den katıp piyasaya sürülsün.(Keşke böyle birşey yapsalar ne kadar manyak olurdu :rolleyes: ) dostum uçmuşsun sen ve de çok şey istiyorsun yok cık olmaz
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: ozan87 Bence fifa ile pes birleşsin pesin grafikleri olsun fifanın veri tabanı daha gelişmiş yani fifadaki ligler olsun bea pro geliştirilsin 2020 ye kadar oynansın,masterlig daha gelişsin.Şampiyonlar ligi Uefa gibi kupaların lisansları alınsın.Birde pes ve fifa managerde birleşsin hatta birazdan fm den katıp piyasaya sürülsün.(Keşke böyle birşey yapsalar ne kadar manyak olurdu :rolleyes: ) ne içirdiniz len buna :D