valla kim ne derse desin 2000 yılında futbol oyunlarına bulastım PES oynuyorum o zaman sürecinden bu güne fifa yı arkadaslar zorla denettiler.size nediyim en basitinden top balon gibi sutlar iğrenc
daha bir cok şey var yani oyandıgımda zevk alamadıgım bir oyun diebilirim PES i 5 saat oynuyorum istersem yaptıgım bütün macları yenileyim genede oyun zevkli oluyor nediyeyim oyunu oynadıkca ilginc seyler kesfediyorsunuz zaten bilgisayarıma PES ten baska futbol oyunu kurmam Haa bide pes in görüntü kalitesi kötü diyen arkadaslar varsa PES 2008 de NExt Gen neydi iyi bir ekran kartıyla Hİgh ta oynasınlar nediyelim yada PS3 te oyanasın lar.Bos konusmaya gerek yok gercekler acı PES kral oyun