Ottoman Arkadaşım ben sadece fikir verdim. Bende önceden **Real Madrid'le** kariyer yapmıştım. Ama yinede sen bilirsin . Tekrar başarılar.
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Arkadaşım ben sadece fikir verdim. Bende önceden Real Madrid'le kariyer yapmıştım. Ama yinede sen bilirsin . Tekrar başarılar. tmm kardeş ben zaten bi anlık gaza geldim kusra bakmayın ;) bu arada Real Madrid 1-Deportivo 0 Golü atan oyuncu ROBİNHOO
Norwayboy abi sen diyorsunki forvetim yok...peki ya raul nistelrooy,saviola,robinho,soldato,higuain ve hatta baptista bunlar borumu???yani taktik değiştir...ama illa oyuncu alcam dersen mariano pavone var betiste bakabilirsin hem yabancı değil...
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy abi sen diyorsunki forvetim yok...peki ya raul nistelrooy,saviola,robinho,soldato,higuain ve hatta baptista bunlar borumu???yani taktik değiştir...ama illa oyuncu alcam dersen mariano pavone var betiste bakabilirsin hem yabancı değil... kardeş yeterli değiller saol ama nabıyım :S
Norwayboy taktik değişikliğine gitmeyi hiç düşündünmü??? bide playmaker-target man olayını hallet çok daha hoş olur
.NecromanceR. forveti düzelttiğimi düşünüyorum ayrıca önerilerin için tekrar tşk.KAKA'yı Real'e getiriyorumm!!
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy yuh yani gerçektende ii patlama... Abartılı bi kutlama mı? ney bu?saol
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy senin için çok güzel bi durum ama yani lyona 5 çekmesi n.rooy un gerçekten hoş bi olay... sağol.Bu arada yeni transfer nasıl??:P
.NecromanceR. Kardeş bazıları yıldız al diyorlardı Bende bombayı patlattım!:DNabıyım Gövde gösterisi;)puan durumu birazdan sizlerle!