.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Tebrikler güzel transfer saol:D sırada inşAllah AGÜERO!!
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Kardeş ne yapmışsın öyle ligde toparlaman lazım inşallah ligide toparlayacağız başka çare yokk;)
Norwayboy hehe kakanın her zaman faydası olur sana...demek istediğim başka bir bölgeye bir oyuncu alabilirdin
.NecromanceR. Madrid'in adı yeter!!Bu kadroyla Bu sonuç!!Söyleyim Juventus as kadrosuyla cıktı maça;)
.NecromanceR. İnşallah bozmazlar Forvetlerim Robinho&Nistelrooy Ne form tutturdular aamaa!!Sizcede forvetlerim bunlar olmamalı mı?arkalarında RAUL!!;)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ İyi güzel olmuş.Bu Robinho da bana nispet mi yapıyo nedir:D sende oynamıyo mu ??kız döv onu:D:D:D
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ :D ben Manu da forvet arkası oynatıyom her sezon 15-20 atıyo;) iyiymiş o zaman.:DSporting lisbon'u 2-1 yendim.tur atladım cl'de. ayrıca kötü bir olay oldu Nistelrooy 1 hafta sahalardan uzak kalacak,Robben de 2 hafta:(