tommy89 **Evlat kariyerini şimdi okudum ilk başta zorlanmış ama sonradan açılmışsın başarılar dilerim.**
.NecromanceR. İşte medyanın takımım hakkındaki görüşleri!!! sıradaki mac hazırlık macı Adıyamanspor la:D
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Hadi bakalım hayırlısı saol ama castilla ve real madrid c takımını karıştırıp maca öle cıktım 18 as oyuncum milli görevde:P
yasinmutti adıyamanspor mu:confused: :eek: bnce daha guclu rakıpler secmelısın hazırlık karsılasmalarında !! cunku ıspanya lıgınde adıyamanspor gıbı takımlar yok!!
.NecromanceR. ya gol şov yapalım moraller süper olsun dediydim ama as oyuncularım milli görevde olunca 2.ve3.takımla cıktım iyi sonuç bence;)
.NecromanceR. Sonunda forvetimi buldum galiba arkadaşlar!! hazırlık maclarındaki Süper formu sayesinde artık as oyuncum Roberto Soldadoooo
.NecromanceR. ROBİNHO forvet oynayamaz diyen arkadaşları şimdi görüyümmmmm!!Nerde onlarr!! Kötü sonuç düzeltirim inşallah.