.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: mateja_mesut Yok ne sorunum olabilir süper gidiosn tbr . başarılarının dvamını bekliorus saol forvetler düzelirse inşallah
Ottoman Ya forvete **Robinho'yu koymuşsun öyle olur tabi. Bak forvete Saviolayı al. Sol kanada Drenthe'nin yerine Robinhoyu koy.Marcelo defansın solunda kalsın.İleriki yıllarda Marcelo Drentheden** daha iyi oluyor;)
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: tosba91 abi bence varya sen nistelroyu sat sonra soldatoyuda sat agüeroyla bitane daha oyuncu al... Evet güzel bir düşünce;)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ya forvete Robinho'yu koymuşsun öyle olur tabi. Bak forvete Saviolayı al. Sol kanada Drenthe'nin yerine Robinhoyu koy.Marcelo defansın solunda kalsın.İleriki yıllarda Marcelo Drentheden daha iyi oluyor;) pişman olmadım robinho'yu forvete koyup adam her mac atıyo bir-iki:)
tosba91 yok bi maçta attı 2 tanede bidaha gol atamadı yeter bu kadar dedi kenara çekildi sende çek onu kenara koy higuain i görsün o gününü
Roy Keane Bence taktiğini değiştirmelisin..Tek forvet oynama Tarık kusura bakma ama Saviola,Nistelrooy,Robinho,Raul felan varken tek forvet taktiği vermişsin süpersin:D
.NecromanceR. ve yarını bekleyemedim:D Sıradaki kurban Olimpiakos inş. güzel mactı;) forvet önerilerinizi bekliyorum 22-25 yaşları arası olanları istiyorum:P
Norwayboy arkadaşım hava yapma bi maç yendin diye burdakiler sana yarım etmeye çalıştı ben dahil ne oluyo yani alın size futbol dersi fln???
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy arkadaşım hava yapma bi maç yendin diye burdakiler sana yarım etmeye çalıştı ben dahil ne oluyo yani alın size futbol dersi fln??? arkadaşım sen yanlış anladın galiba ben karşı takıma demek istedim:confused:
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy tmm sorun yok bugün biraz gerginim okulda kavga ettim:D:D dövmüşündür kesin;) Osasuna macı 0-0 bitti ss koymadım onun için