Kardeş sana bir kaç tavsiye
1-Defansta mutlaka ve mutlaka **Cannavaro ile Pepe** yi oynat.
2-Orta sahaya **Diarra'nın yerine Gago veya Baptistayı** koy.
3-Ben olsam tek forvet oynardım. Çünkü Real Madridi'in AM oyuncusu bol.
Bu arada fikstüründe başarılar.