Venom Flood yapmamaya özen gösterirsen sevinirim, ayrıca konu başlığını kısalttım sen de bundan sonra uzun tutmamaya çalış. Bence biraz daha etkili oyun için taktiğini düzenlemelisin.
mustang17 senden hiç bir iş çikmaz çünkü sen gidip reale forvet aliyosan ben senin aklina şaşarim gereksiz transferler yapiyosun love nin yerine gidip lupoli yi gibi birini alsana sonra kiraya yolla bir sene sonra seni şampiyon yapsin formigoni diye bir ön libero al gol yeme sorununu çözer
mustang17 sana adam söylim mi? genç borre genç defansin sagi orta sahanin sagi ve ön libero olarak oynuya banenga lulinha nasri eger çok paran varsa quaresma yi al derim senin nereye ihtiyacin varsa söyle ben sana söylim
sneijder38 Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95 bide orta sahanın ortası söyle Kuzmanovic,capel,pandev,modric,mata,montolivo bunlar iyi oyuncular bunlara bak
Roy Keane Benim şuan kullandığım taktiği kullan Man.Utd'yi 4-1 ile yendim Man.City ile;) İstersen link koyarım..
yasinmutti tavuk doner v2 yı dene ıse yarıyor bnde:) kullanmaya basladıktan sonra 6 macta 6 galıbıyet
yasinmutti http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=97569&pagenumber=2&perpage=10 burdan bak