şu an aklıma gelmio ama madrid çok kaliteli takım bence , orta sahası a süper(guti,sneijder...) transfer yapmana gerek yok , her halde para bol geldi ve harcamanın zevkini çıkarmaya çalışıosun , hakaret olarak algılamanı istemem ama benim werder kariyerimde , GS kariyerimden farklı olarak 28milyon ytl sezonluk para wardı ve bu bir ara 71milyona çıkmıştı 1-2 gereksiz transfer yapmıştım (aslında transferler kaliteliydi ama gereksizdi , sırf bu yüzden aaron hunt gibi geleceği çok parlak bir oyuncuyu kaybettim , c.alberto yu da az daha kaybediyordum (bu arada ronaldinho st & am l olarak kullanabilirsin)
aklıma gelmişken c.alberto orta sahan için kaliteli ama gereksiz bir transfer olur yeni gelecek her oyuncu gibi