Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Hasan şaşı sağ bek oynatan bi adamı Barış'ı her halukarda oynatır zaten. Anladık Sabriyle takışık bu adam bari song'u oynat onu orda o da yok ama. Bu nasıl bi teknik direktördür ya anlamak güç. Kalliyi hala koruyan varsa ben pes diyorum başka da bişey demiyorum. UEFA da hedefleri olan bi takımın Lincoln'u kazanması lazımken hala yedek oturtması kadar aptalca bişey yok ya.
Ayrıca GSyi desteklemeyen arkadaşın üzerine fazla gitmeyede gerek yok adam sahte biçimde üzülmüş numarası mı yapacaktı ? şahsen bende hiç üzülmedim sevindim diyebilirim. napabilirim ben şimdi ezeli rakibimiz olunca bi türlü sevemiyorum. yanlışlıgı doğrulugu sayfalarca tartışılır ama kimsenin zorla üzgün numarası yapamasını da beklemeyin.
GS'ye geçmiş olsun keşke mücadele ederek fark yemeden elenselerdi.
Rezalet bir oyun rezalet bir skor bu sadece maçı anlatacak cümle olur.Kalli'nin hala arkasındayım ve koruyorum.Oyunda ruh gibi gezinen Ayhan,Hakan Şükür(ne yapmaya çalıştığını anlamak imkansızdı),Serkan,Orkun gibi oyuncular oyuna kendilerini veremeyince üstüne üstlük 15 dk'da rakip 3-0 bulunca Kalli'nin onun üzerine yapabileceği pek bişey kalmıyor fakat yaptığı yanlışları da söylemeden geçmiyeceğim.
-Song Emre'nin yerine kesinlikle oynaması lazımdı.Rakibin sahasında etkili oynadığı düşünülürse Song'un oynaması gerekliydi.
-Barusso'nun Ayhan'ın yerine kesinlikle oynaması gerekiyordu.Çünkü devamlı pres yapan bir sistemde kondisyonu yerine oturmayan Ayhan olmazdı.
-Lincoln'le veya Nonda'yla başlaması gerekliydi.Hakan Konya maçında çok efor sarfettiği için yorgundu ve bu 15. dakikada kendini belli etti.
-Orkun denilen adamı kim aldıysa görmüştür yaptığı hatanın bedelini.Orkun bana güven vermiyordu bir maçta patlamasını bekliyordum o maç Leverkusen maçı oldu.Issakson'a 500bin$ için almıyanlar utansın.Frekickte Fernandez topun başında Lincoln'ün olduğunu gördüğünde 6 işareti yapıyor bizim Orkun beyimiz Genzo Wakabayashi ya 4 kişilik barajı yeterli görüyor.Sonuçta da üzerine gelen topu sektirerek rakibe asisti yapıyor.
Fark yememize aslına bakarsanız üzülmedim.Çünkü bu skordan sonra Galatasaray'ın daha akıllı oynayacağını düşünüyorum ve Kalli'nin de bundan sonra buna göre önlem alacağını düşünüyorum..
Bir ufacık parantezde Barusso'ya açmak istiyorum frekickte öyle bir vurdu ki topa insan mısın be adam demek geldi içimden.