Seneye alınması gerekli olan transferler:
Andreas ISSAKSON = Orkunla Avrupa'da başarılı olmak imkansız
Ömer Barış Aysan = Sağ bek gerektiğinde göbektede oynayabilen bir oyuncu
Gökhan Ünal = Galatasaray'a gelirse yeni Kral olur ama gelmezse Kayseri'deki durumundan ileriye gidebileceğini zannetmiyorum.
Ahmed Apmiah Barusso = Kesinlikle bonservisi alınmalı.Çok uzun süre almasada oyunu rahatlıkla yönlendirebilecek kapasitesi olduğu gözle görülüyordu.
Gönderilecekler:
Aykut Erçetin = Devamlı olarak arkasında olduğum bir isim ama maç tecrübesi eksik.Süper Lig takımlarından birine kiralık gönderilmeli.
Ismael Mikael Bouzid = Tam anlamıyla facia.Etkisiz eleman.Gönderinde nereye olursa olsun.
Marcelo Adrian Carrusca = Teknik olarak üst düzeyde ama fizik olarak yetersiz.Süper Lig takımlarından birine kiralık veya bonservisiyle birlikte sepetlenmeli.
Ayhan Akman = Belirli bir zaman öylesine bir seviye yakalıyor ki takımın değişilmezi oluyor ama bu dönemin tam zirvesine çıktığı an Gençlerbirliği'nden beri olan sakatlığı nüksediyor ve tekrar formunu bulamıyor.
Hakan Şükür = Tamam Kral Hakan Şükür hala gözümde ama yeterli başarıya ulaştıktan sonra Galatasaray'ı daha ffazla zorda bırakmamak için futbolu bırakması gerekiyor.Gene klüp içinde menejerlik veya yardımcı hocalık gibi aktif görev alması taraftarıyım ama..
Ahmet Akcan = Kalli'nin başarısız olmasının ana sebebi.Gönderilip yerine Suat Kaya veya Bülent Korkmaz getirilmeli..